HR OFFICER

HR OFFICER

Bakkerij Carl is een dynamisch en sterk groeiend familiebedrijf met vier productiesites en meerdere winkels in de ruime regio rond Mechelen. Onze firma draait 7 dagen op 7 en 24 uur op 24. Voor de versterking van ons team zijn wij op zoek naar een collega met passie voor HR.

Zoek je een gevarieerde en uitdagende functie waarin je als HR officer een generalistische rol opneemt binnen alle domeinen van hard en soft HR, dan ben jij wie wij zoeken!

FUNCTIEOMSCHRIJVING

– In samenspraak met de finance & administration manager krijg je verantwoordelijkheid voor de verdere uitbouw ven een professioneel HR-beleid en vertaal je mee de bedrijfsstrategie naar de HR-doelstellingen.
– Je volgt de relevante sociale arbeidsregelgeving en zorgt ervoor dat procedures voor de personeelsadministratie gekend zijn en gerespecteerd worden binnen onze afdelingen. Je waakt over een correcte invulling van de sociale wetgeving.
– Je bent samen met je collega verantwoordelijk voor de maandelijkse loonadministratie in samenwerking met ons sociaal secretariaat.
– Je voert samen met de verantwoordelijke het volledige rekruterings- en selectieproces. Je schrijft in samenspraak creatieve vacatureteksten, post deze op diverse kanalen en gaat vervolgens mee op zoek naar toekomstige collega’s.
– Nadien verzorg je de onboarding van nieuwe medewerkers, bied je ondersteuning aan evaluatie- en functioneringsgesprekken en stuur je actief mee aan het competentiebeleid van onze organisatie.
– Je fungeert als aanspreekpunt voor onze medewerkers op het gebied van HR-zaken.
– Met het HR-team ga je aan de slag met projecten van digitalisering, employer branding, …
– Wij zijn een no-nonsense bedrijf waar eigen initiatief en het uitwerken van eigen voorstellen steeds tot de mogelijkheden behoren.

PROFIELOMSCHRIJVING

–  Je bent in het bezit van een bachelor of masterdiploma en hebt al enige jaren ervaring in een generalistische HR functie, idealiter binnen een productieomgeving.
– Je bent een kei op het vlak van loonadministratie en sociale wetgeving.
– Je bent klantgericht, je werkt probleemoplossend en resultaatgericht, je bent hands-on, communicatief en discreet ingesteld.
– Je komt terecht in een stabiel en groeiend bedrijf met een open en warme cultuur waar de medewerker centraal staat.

AANBOD

– Een voltijdse functie in een aangename werkomgeving
– Een marktconform salaris met extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen, tankkaart en maaltijdcheques.

CONTACT

Ben jij de administratieve duizendpoot die graag deel uitmaakt van een familiale onderneming waar out of the box denken ook mag?
Stuur dan als de bliksem jouw CV door naar job(AT)bakkerij.be en je hoort snel van ons!

ANDERE VACATURES